اختیار

نقاشی دیجیتال

دانلود آهنگ جدید محمدحسن عزیزی با نام تو که نیستی

دانلود آهنگ جدید محمد حسن عزیزی با نام تو که نیستی


ترانه : باران بهرامی     آهنگساز: باران بهرامی

تنظیم: همایون نظامی     میکس و مسترینگ: رضا پناهی

گیتار : بهروز میرزایی      عکس و کاور: حامد دیزاین


متن آهنگ تو که نیستی از محمد حسن عزیزی

شاید اگه تورو ندیده بودم 

دل من اینهمه غصه نمیخورد

شاید عاشق هیچکسی نمیشد 

شاید هیچموقع احساسم نمیمرد  شاید هیچموقع احساسم نمیمرد

******

تو که رفتی خیلی چیزا عوض شد

دیگه اون آدم سابق نیستم

منو با تنهاییم تنها گذاشتی

واسه اینهمه درد لایق نیستم  واسه اینهمه درد لایق نیستم

******

تو که نیستی دلم آروم نداره

دیگه دارم تو گریه کم میارم

تو که خوب میدونستی من یه لحظه

به نبودن تو عادت ندارم

خودمو میزنم به بیخیالی

ولی خیالت از سرم نمیره

تا میوفته نگام به چن تا عکست

نمیدونم چرا بغضم میگیره

******

وقتی که رفتی اشکامو ندیدی

غم تو عمق چشمامو ندیدی

ندیدی جز تو هیچکسو ندارم

رفتی و بیکسی هامو ندیدی

نباید آخرش اینجوری میشد

میدونم که تورو از دست دادم

واسه فراموشیت هرکاری کردم

ولی بازم تو میفتی به یادم

******

تو که نیستی دلم آروم نداره

دیگه دارم تو گریه کم میارم

تو که خوب میدونستی من یه لحظه

به نبودن تو عادت ندارم

خودمو میزنم به بیخیالی

ولی خیالت از سرم نمیره

تا میوفته نگام به چن تا عکست

نمیدونم چرا بغضم میگیره


دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید