اختیار

نقاشی دیجیتال

مطالب طنز + عکس (سری 2)

‏یه بار داشتیم میرفتیم خاستگاری بابام تو خونه به مامانم گفت اونجا از من سوال پرسیدن چی بگم؟ مامانم گفت هیچی حقیقت رو بگو همین، نشسته بودیم که بابای دختره به بابام گفت خب حاج اقا یکم از پسرتون بگید، بابام گفت: من جای تو بودم دخترمو به این اسکل نمیدادم

**********

اینارو یادتونه ؟

اینا چجوری دستشویی میکردن ؟

**********

‏جدیدا یه اکانت دختر زدم وقتی حالم خوب نیست میرم باهاش درد و دل میکنم خیلی دختره خوبیه همیشه هوامو داشته ولی جدیدا وابسته شده میگه باید بیای خواستگاریم دیشب قهر کرد رفت هرچی پیام میدم بهش جوابمو نمیده:(((((

این دیگه چرا بلاکم کرد

**********

این امیر جعفری نیست ؟

**********

‏میگفت:زندگیمی

بعد میگفت:

ریدم تو این زندگی...

**********

سوار یه ماشین شدم به مقصد که رسیدم گفتم آقا ممنون من کنار اون وانتی پیاده میشم.

یهویی وانتی حرکت کرد.. 

الان از اتوبان زنجان براتون پست میزارم.. میریم به سمت اردبیل .. فقط خدا کنه واسه نماز نگه داره 

**********

‏کل روز رو درگیر اینم این زندگی حق ما نیست اما تا وارد مترو میشم و رفتار ملت رو میبینم به این نتیجه میرسم بدترشم حقمونه..

**********

یه بار اخبار داشت میگفت یک پدر پسر خودشو کشته و تو باغچه خونشون دفن کرده دیدم بابام‌ یه لبخند اومد رو لباش 


الانم داره باغچه رو میکنه بنظرتون مشکوک نیست!

**********

وقتی تو GTA رمز میزنی پلیس نیاد دنبالت

**********

بچه که بودیم بازیگوشی میکردیم

 الآن که بزرگ شدیم فرقی نکرده فقط بر عکس شده

 گوشی بازی میکنیم!!

**********

‏چیه مد کردید که "شب خوش" و "خوش بگذره" فحش حساب میشه. به یکی میگی خوش بگذره بعدش باید ۲ ساعت ثابت کنی که تیکه ننداختی و واقعا دلت میخواست که بهشون خوش بگذره

**********

چرا آدما از استوری کردن مشروب و ابجو خوردن و کباب رو ذغال خسته نمیشن؟

هرشب هرشب هرشب؟

به نظرم دانشمندا باید رو این مورد یه ذره تحقیق کنن

**********

‏من موقعی فهمیدم مردم ایران باکسی شوخی ندارن که بابام سر شام عروسی عموم گفت نوشابه نخور بتونی بیشتر غذا بخوری

**********

‏ممد این چ کاریه ما داریم میکنیم

زر نزن چن دقیقه صبر کن الان ب مدرسه دخترونه میرسیم

**********

‏"جلو مرد دست تو جیبت نکن"

پسری که خرجش را پدرش میداد،به دوست دخترش گفت.

*********

ادم شانس داشته باشه هیچی دیگه نمیخواد .

میشه گاو بود ولی تو هند خدایی کرد. 

میشه دکتر بود و تو ایران اسنپ کار کرد .

**********

من از وقتی به دنیا اومدم تا الان دمپایی دسشوییمون اندازم نشده

شما چطور؟


EKHTIAR.BLOG.IR


نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید