اختیار

نقاشی دیجیتال

متن+عکس طنز جدید(سری 1)


 *******************************
بعضیا هم انقدر جیگرن
باید بذاریشون زیر بغلت
بـــزنی به چـــــــاک !!!!
.
.
.
ای بااااابااا...  حالا منو کجا میبرین؟؟؟؟!

‏هوی !!!
منو بذاااار زمیییییین ...

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

زن :یادته وقتی اومدی خواستگاریم بهت گفتم:


 واسه چی میخوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟

مرد :اره یادمه گفتم میخوام یکیو خوشبخت کنم..

زن :پس چرا نکردی؟

مرد :خوشبخت کردم دیگه...

زن :کیو؟؟؟؟

مرد :همون بدبختی که ممکن بود به جای من با تو ازدواج کنه.....
***************************



***************************

حکیمی ﺭﺍ ﭘﺮﺳــﯿﺪﻧﺪ: ﭼﻪ موقع ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﻨﺎﺳﺐ تر ﺍﺳﺖ؟
حکیم ﮔﻔﺖ: ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﺨﺺ ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺷﻮﺩ!!

ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر ثروت؟
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: ﻧﻪ ! چرا که ثروت را اعتباری نیست
ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر جسمی؟
ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ ! چرا که جسم را بقا واعتباری نیست
گفتند: توانا از نظر عقلی؟ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: نه! چرا که عقل زوال دارد و آنرا اعتباری نیست
ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: مسخرمون ﮐﺮﺩﯼ؟
ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: ﺁﺭﯼ!!!

***************************
به عشق در یک نگاه اعتقاد دارید؟


یا بزنم لهتون کنم..
فقط یه بار دیگه رد میشما
خوب دقت کنید...
***************************



***************************
پسر همسایمون تا دیروز شلوار گل گلی میپوشید...


همه بهش میگفتن غلام باغچه ...


الان تو تلگرام دیدمش زده مدلینگ، no pv
***************************

ﺍﻭﺭﮊﺍﻧﺴﯽ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯿﻪ
ﺩﺭ ﺯﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺯﻭﺩ ﺑﺎﺵ


ﯾﺎﺭﻭ ﮔﻔﺖ ﺧﻤﯿﺮﺩﻧﺪﻭﻥ ﻧﯿﺲ ﮐﻪ ﻓﺸﺎﺭﺵ ﺑﺪﻡ ﺑﯿﺎﺩ،
باید ﺧﻮﺩﺵ ﺑﯿﺎﺩ

الان دو هفته س میخوام دندونام مسواک کنم یاده یارو می افتم
بمیری با این مثال زدنت
***************************



***************************
باز خوش بحال اونایی که به هر دری میزنن بستس!!


من به هر دری میزنم بازه ، دوتا مشکل جدیدم از توش میاد بیرون
***************************


***************************

اینم جزییات زندگی من...

غذا....... ███ ۵%

آب........ █ ۲%

خواب... ██ ۳%

اینترنت  ██████████████۹۰%

البته شایعه شده که بعضی مواقع از خونه بیرون هم میرم

که من تکذیب میکنم
***************************

سوار تاکسی شدم گفتم چ خبر از اوضاع خاورمیانه..؟


گفت پیاده شو سوار تاکسی زرده شو من تخصصم فساد در فوتباله!
***************************

عموپورنگ ده سال بعد:



کی از همه ادمین تره؟من من من من
کی اهل پست گذاشتنه؟من من من من
فرندهای کی بیشتره؟من من من من
کی از همه بلاک تره؟تو تو تو تو





خوشم میاد داری با ریتم میخونی

ekhtiar.blog.ir
نظرات
نظرات (۲)

پسر رویایی
پسر رویایی در تاریخ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۵ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
بسیارخوب
به نکته هایمهمی اشاره کردید.
پسر رویایی
پسر رویایی در تاریخ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۱ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
دوست عزیزآخرسایتم رانگاه کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید